
Zitat von Steve Austin:
Hoffentlich kommts nach Europa
Innerhalb 3 Tagen?Zitat von Gaara:Na, hat sich was getan ?

Please be patient about a PAL release.
We are in discussions with multiple European partners regarding a PAL release.
Other territories are also under discussion/negotiation/planning.
Please patient and stop emailing RO/HMX regarding it.
We are working as quickly as possible on this.
We didn't want to announce anything to misslead anyone but this is as much as we can say.
Würde ich in dem Falle sogar begrüßen, denn dann hab ich beim Import nur 10 € mehr bezahlt!Zitat von mcpete:Das hört sich doch gut an. Mal schauen wie teuer das dann bei uns wird, dürfen sicher deutlich mehr zahlen als die Amis. Ich rechne mit 99 Euro.

Der Versand ist Schweineteuer! ~ 40 €Zitat von mcpete:Oh, ich hatte mal irgendwas von 69$ gelesen.


Wireless Gitarren-Controller?Guitar Hero could be coming to Xbox 360. Red Octane's Dean Ku told MCV, "I think Guitar Hero would be great on other platforms as well as PS2, including Xbox 360. We are exploring other opportunities."
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=2244&Itemid=2
