El Chupanibre
Blaster ist sehr toll. Ich mag es!
http://www.youtube.com/watch?v=T0vc0I9yheo&feature=player_embedded
Wird auch mit dem normalen Controller spielbar sein.
Wird auch mit dem normalen Controller spielbar sein.

Was für ZahlenMojang has announced the XBLA version of Minecraft has sold 4,476,904 copies. The figure represents sales up to the end of November, meaning the game has sold between 40,000 to 60,000 copies per week, since release. The game has also be a constant on the XBL activity charts since it was released, becoming the third most played game on XBL behind Call of Duty: Black Ops 2 and Halo 4.
Bin wohl der einzige, der es nicht gekauft hat 
Ein Minecraft Server fürs Blaster wäre doch was.


)... dann ist es nix für mich!*Unterschreib*1600P sind mir zu viel.
Vieleicht wenn es mal im Angebot ist.